Mä olen aina rakastanut askartelua ja tänään sain ystäväni luona kokeilla korun tekoa ja sainkin aikaseksi hienon korun.Sain sydämelle Sielujen pelastus ja Jumalan elämän vesi ja siitä rakensin sitten korun ! Nyt tämä kärpänen puri niin,että tulen tekemään enemmänkin koruja ja nimenomaan HENGELLISIÄ koruja!Tässä kuva

Kunhan saan rahaa aion tilata netistä satsin korumateriaalia
!
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.