Mä olen aina rakastanut askartelua ja tänään sain ystäväni luona kokeilla korun tekoa ja sainkin aikaseksi hienon korun.Sain sydämelle Sielujen pelastus ja Jumalan elämän vesi ja siitä rakensin sitten korun ! Nyt tämä kärpänen puri niin,että tulen tekemään enemmänkin koruja ja nimenomaan HENGELLISIÄ koruja!Tässä kuva

1241872455_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kunhan saan rahaa aion tilata netistä satsin korumateriaalia Hymy!